Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 55
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Anamorficzny obiektyw o współczynniku ściśnięcia 1,5x, który dodatkowo zapewnia srebrny efekt rozbłysku. Dzięki niemu Twoje ujęcia zyskają kinowy look. Oferuje ogniskową 27 mm, 13-listkową przysłonę i jasność T2.8-T22. Jego gwint filtra wynosi 55 m, a koła zębate pierścienie przysłony i ostrości są zgodne ze standardem 0.8 MOD.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 55
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Anamorficzny obiektyw o współczynniku ściśnięcia 1,5x, który dodatkowo zapewnia niebieski efekt rozbłysku. Dzięki niemu Twoje ujęcia zyskają kinowy look. Oferuje ogniskową 50 mm, 13-listkową przysłonę i jasność T2.4-T22. Jego gwint filtra wynosi 55 m, a koła zębate pierścienie przysłony i ostrości są zgodne ze standardem 0.8 MOD.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 55
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Anamorficzny obiektyw o współczynniku ściśnięcia 1,5x, który dodatkowo zapewnia srebrny efekt rozbłysku. Dzięki niemu Twoje ujęcia zyskają kinowy look. Oferuje ogniskową 50 mm, 13-listkową przysłonę i jasność T2.4-T22. Jego gwint filtra wynosi 55 m, a koła zębate pierścienie przysłony i ostrości są zgodne ze standardem 0.8 MOD.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nietypowy makroobiektyw o wyglądzie sondy, który pozwoli na zaglądanie w różne zakamarki czy pod powierzchnię wody. W tej wersji posiada wkręcany element o kształcie peryskopu, co umożliwia obrazowanie obiektów znajdujący się pod kątem 90 stopni od osi obiektywu. Można go zamienić na standardowy element pozwalający na spoglądanie na to, co znajduje się na wprost obiektywu.
Obiektyw zaprojektowany z myślą o fotografowaniu i filmowaniu bezlusterkowcami z matrycami APS-C. Posiada silnik AF STM i jest zgodny z Eye AF. Jego konstrukcja jest odporna na działanie pyłu i kurzu, a kompaktowa budowa ułatwia wykorzystanie go z gimbalami.
Viltrox AF 23mm F1.4 FX to obiektyw specjalnie zaprojektowany z myślą o bezlusterkowcach Sony E o dużej światlosile. Sprawdzi się w trakcie realizowania portretów, krajobrazów, fotografii wnętrzarskiej i architektury czy nocnej. Jego zaawansowana konstrukcja obejmuje 11 elementów ułożonych w 10 grupach. Zawiera 2 elementy ED i 2 o wysokiej refrakcji, które skutecznie redukują aberracje chromatyczne. Przysłona f/1.4 zapewnia niezwykle płytką głębie ostrości i piękny, subtelny bokeh.
Szerokokątny obiektyw do sensorów pełnoklatkowych o jasności f/1.8 z silnikiem AF STM, który doskonale sprawdzi się zarówno do fotografowania, jak i filmowania. Jest kompatybilny z systemem Eye AF. Oferuje złącze USB, które umożliwia aktualizowanie oprogramowania. Wielowarstwowe powłoki i zaawansowana konstrukcja optyczna gwarantują znakomitą jakość obrazów.
Viltrox AF 33 mm F1.4 Sony E to obiektyw specjalnie zaprojektowany z myślą o bezlusterkowcach Sony E o dużej światlosile. Sprawdzi się w trakcie realizowania portretów, krajobrazów, fotografii wnętrzarskiej i architektury czy nocnej. Jego zaawansowana konstrukcja obejmuje 10 elementów ułożonych w 9 grupach. Zawiera 1 element ED i 1 o wysokiej refrakcji, które skutecznie redukują aberracje chromatyczne. Przysłona f/1.4 zapewnia niezwykle płytką głębie ostrości i piękny, subtelny bokeh.
Viltrox AF 33 mm F1.4 FX to obiektyw specjalnie zaprojektowany z myślą o bezlusterkowcach FujiFilm X o dużej światlosile. Sprawdzi się w trakcie realizowania portretów, krajobrazów, fotografii wnętrzarskiej i architektury czy nocnej. Jego zaawansowana konstrukcja obejmuje 10 elementów ułożonych w 9 grupach. Zawiera 1 element ED i 1 o wysokiej refrakcji, które skutecznie redukują aberracje chromatyczne. Przysłona f/1.4 zapewnia niezwykle płytką głębie ostrości i piękny, subtelny bokeh.
Obiektyw o standardowej ogniskowej (format 35 mm) i światłosile f/1.8, który oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 2 elementy o wysokiej przezroczystości, 2 elementy asferyczne, element o bardzo niskiej dyspersji i powłokę HD Nano. Silnik krokowy AF STM i wewnętrzne ogniskowanie gwarantują świetne efekty zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Viltrox AF 56 mm f/1.4 Sony E został stworzony z myślą o zapewnieniu portrecistom świetnego i niezawodnego narzędzia. Zaprojektowany specjalnie dla matryc APS-C FujiFilm z serii X pozwala na uzyskanie kąta widzenia odpowiadającego 85 mm (dla formatu 35 mm). To sprawia, że udostępnia jedną z najbardziej popularnych wśród portrecistów perspektywę.
Viltrox AF 85mm F1.8 II Fuji XF to druga odsłona uznanego przez użytkowników aparatów Sony E i FujiFilm X obiektywu portretowego. Wyróżnia się metalową konstrukcją, która gwarantuje wytrzymałość i pewność w trakcie pracy z modelami. Co więcej metalowa jest także osłona przeciwsłoneczna. Dzięki dużemu otworowi przysłony i jej 9-listkowej konstrukcji obiektyw gwarantuje świetny efekt bokeh, który jest tak pożądany przez portrecistów.
Zaawansowany obiektyw filmowy z zębatkami 0,8 MOD kompatybilnymi z systemami Follow Focus. Oferuje jasność T1.5, 14-listkową przysłonę czy 2 elementy ze szkła ED oraz 2 elementy o wysokim współczynniku załamania światła. Całkowicie metalowa obudowa z mosiężnymi elementami zapewnia wytrzymałość.
Obiektyw wideo do matryc APS-C, który oferuje rozwiązania kluczowe podczas filmowania. Posiada pierścienie z zębatkami 0,8 MOD, które umożliwiają korzystanie z systemów Follow Focus. Jasność T1.5 i 14-listkowa przysłona zapewniają znakomity, plastyczny obraz.
Zaawansowany obiektyw filmowy z zębatkami 0,8 MOD kompatybilnymi z systemami Follow Focus. Oferuje jasność T1.5, 14-listkową przysłonę czy elementy ze szkła ED oraz o wysokim współczynniku załamania światła. Całkowicie metalowa obudowa z mosiężnymi elementami zapewnia wytrzymałość.
Obiektyw asferyczny do aparatów z matrycą APS-C, który daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej ok. 29 mm dla formatu małoobrazkowego. Jasność f/2.8 i 10-listkowa przysłona gwarantują naturalnie wyglądający efekt bokeh. Lekka i kompaktowa, metalowa obudowa gwarantuje świetne wrażenia podczas korzystania i dużą wytrzymałość obiektywu. Elektroniczne styki zapewniają komunikację pomiędzy aparatem a obiektywem.
Obiektyw asferyczny do aparatów z matrycą APS-C, który daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej ok. 29 mm dla formatu małoobrazkowego. Jasność f/2.8 i 10-listkowa przysłona gwarantują naturalnie wyglądający efekt bokeh. Lekka i kompaktowa, metalowa obudowa gwarantuje świetne wrażenia podczas korzystania i dużą wytrzymałość obiektywu. Elektroniczne styki zapewniają komunikację pomiędzy aparatem a obiektywem.
Obiektyw oferujący wyjątkowo szeroki kąt widzenia i bardzo małą ogniskową. Jest to sprzęt do zadań ekstremalnych; wyjątkowe pejzaże, fotografia wnętrz w bardzo małych pomieszczeniach - to wyzwania dla niego. Duża precyzja wykonania i wykorzystanie materiałów z najwyższej półki zapewniają najlepszą jakość obrazu i pełne zadowolenie fotografa.
Voigtlander Macro APO Ultron 35 mm f/2.0 do Fujifilm X to makroobiektyw apochromatyczny z maksymalnym powiększeniem 1:2 zaprojektowany specjalnie dla aparatów FujiFilm X z matrycą APS-C. 10-listkowa przysłona i jasność f/2 zapewniają piękny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia wytrzymałą konstrukcję. Elektroniczne styki pozwalają na komunikację obiektywu z aparatem.
Ultrajasny obiektyw zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach Fuji X z matrycami APS-C. Jego ogniskowa daje uniwersalny kąt widzenia, który sprawdzi się w fotografii reportażowej, dokumentalnej, ulicznej czy ślubnej. Posiada 12-listkową przysłonę.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.