Obiektywy do bezlusterkowców (Nikon, Voigtlander)
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nikon Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR oferuje aż 14,2-krotny zoom, doskonale sprawdzając się zarówno przy szerokich ujęciach, jak i dużych zbliżeniach. Wykorzystuje silnik krokowy AF i stabilizację obrazu o wydajności do 5,5 stopnia. Doskonale sprawdza się także w czasie filmowania. Kompaktowa, lekka, dobrze wyważona i uszczelniona konstrukcja pozwala na zabranie ze sobą w podróż całego arsenału obiektywów w jednym tubusie.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Nikon Nikkor Z 70-200 mm F/2.8 S VR
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny telezoom o światłosile f/2.8, który doskonale sprawdzi się w trakcie wykonywania zdjęć przyrodniczych, sportowych czy portretowych. Dzięki niemal bezgłośnemu silnikowi AF sprawdzi się doskonale także w czasie filmowania. Obiektyw oferuje powłokę ARNEO, wyświetlacz OLED, szkło ED i SR, a także wzmocnioną i uszczelnioną konstrukcję.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Nikon Nikkor Z 24-120 mm f/4 S
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny zoom z wielosilnikowym system AF i oferujący jakość serii S. Zapewnia wszechstronny zakres ogniskowych i świetnie sprawdza się także podczas filmowania. Minimalny dystans ostrzenia 35 cm i maksymalne powiększenie 0,39x pozwalają na wykonywanie świetnych zbliżeń.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Nikon Nikkor Z 100-400 mm f/4.5-5.6 VR S
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmiennoogniskowy teleobiektyw o jakości serii S z 5,5 stopniową redukcją drgań. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 2 elementy ze szkła Super ED i 6 elementów ze szkła ED, a także m.in. powłoki ARNEO. Uszczelniona konstrukcja i powłoka fluorowa sprawiają, że to idealny sprzęt do fotografii przyrodniczej i sportowej. Układ silników krokowych AF umożliwia sprawne wykorzystanie tego telezooma podczas filmowania.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Nikon Nikkor Z 20 mm f/1.8 S
Ultraszerokokątny obiektyw stałoogniskowy należący do linii premium S, gwarantujący bezkompromisową jakość obrazu. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 20 cm, co w połączeniu z ogniskową 20 mm pozwala na tworzenie wieloplanowych kadrów. Dzięki zastosowaniu cichego, precyzyjnego i szybkiego silnika AF doskonale sprawdzi się także w trakcie filmowania. Uszczelniona konstrukcja pozwala na stosowanie go także w trudniejszych warunkach.
Nokton II Vintage Line 28 mm f/1.5 do Leica M oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/1.5. Jego mosiężny tubus skrywa m.in. 2 elementy obustronnie asferyczne i 2 soczewki o anormalnej. Obiektyw ten jest w stanie pokryć sensory pełnoklatkowe.
Obiektyw asferyczny do aparatów z matrycą APS-C, który daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej ok. 29 mm dla formatu małoobrazkowego. Jasność f/2.8 i 10-listkowa przysłona gwarantują naturalnie wyglądający efekt bokeh. Lekka i kompaktowa, metalowa obudowa gwarantuje świetne wrażenia podczas korzystania i dużą wytrzymałość obiektywu. Elektroniczne styki zapewniają komunikację pomiędzy aparatem a obiektywem.
Obiektyw asferyczny do aparatów z matrycą APS-C, który daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej ok. 29 mm dla formatu małoobrazkowego. Jasność f/2.8 i 10-listkowa przysłona gwarantują naturalnie wyglądający efekt bokeh. Lekka i kompaktowa, metalowa obudowa gwarantuje świetne wrażenia podczas korzystania i dużą wytrzymałość obiektywu. Elektroniczne styki zapewniają komunikację pomiędzy aparatem a obiektywem.
Wysokiej klasy manualny obiektyw o standardowej ogniskowej dla użytkowników aparatów należących do systemu micro 4/3. Nokton 60 mm został zaprojektowany dla osób oczekujących wysokiej jakości obrazu, dużej światłosiły i stosunkowo długiej ogniskowej, a także preferujących tradycyjne - manualne ustawianie ostrości. Z uwagi na fakt, iż ogniskowa 60 mm wraz z aparatem micro 4/3 jest ekwiwalentem 120 mm (dla formatu 35 mm) obiektyw ten świetnie sprawdzi się w fotografii portretowej i produktowej.
Obiektyw Nokton w wersji Classic II to wersja dostosowana do zaawansowanych technologii cyfrowych aparatów. Konstrukcja spełnia wymagania ich sensorów, oferując przy tym doskonałą jakość obrazu. Ponadto w wersji Classic II została zoptymalizowana konstrukcja optyczna, tak aby jeszcze bardziej dopracować ustawianie ostrości w trybie Live View.
Obiektyw Nokton w wersji Classic II to wersja dostosowana do zaawansowanych technologii cyfrowych aparatów. Konstrukcja spełnia wymagania ich sensorów, oferując przy tym doskonałą jakość obrazu. Ponadto w wersji Classic II została zoptymalizowana konstrukcja optyczna, tak aby jeszcze bardziej dopracować ustawianie ostrości w trybie Live View.
Voigtlander Nokton I Vintage Line 28 mm f/1.5 do Leica M oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/1.5. Jego aluminiowy tubus skrywa m.in. 2 elementy obustronnie asferyczne i 2 soczewki o anormalnej. Obiektyw ten jest w stanie pokryć sensory pełnoklatkowe.
Voigtlander Nokton I Vintage Line 28 mm f/1.5 do Leica M oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/1.5. Jego aluminiowy tubus skrywa m.in. 2 elementy obustronnie asferyczne i 2 soczewki o anormalnej. Obiektyw ten jest w stanie pokryć sensory pełnoklatkowe.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność fotografowania. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II Vintage Line 28 mm f/1.5 do Leica M oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/1.5. Jego mosiężnym tubus skrywa m.in. 2 elementy obustronnie asferyczne i 2 soczewki o anormalnej. Obiektyw ten jest w stanie pokryć sensory pełnoklatkowe.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.