Obiektywy do bezlusterkowców (7Artisans, Panasonic, Viltrox)
- Średnica filtra [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
Viltrox AF 56 mm f/1.4 XF został stworzony z myślą o zapewnieniu portrecistom świetnego i niezawodnego narzędzia. Zaprojektowany specjalnie dla matryc APS-C FujiFilm z serii X pozwala na uzyskanie kąta widzenia odpowiadającego 85 mm (dla formatu 35 mm). To sprawia, że udostępnia jedną z najbardziej popularnych wśród portrecistów perspektywę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw Lumix S 20-60 mm f/3.5-5.6 gwarantuje dosyć nietypowy zakres ogniskowych. Jest nieco szerszy i dłuższy w porównaniu do klasycznych fotoreporterskich, konkurencyjnych obiektywów. Dzięki temu daje możliwość realizacji większej ilości różnorodnych ujęć. Wersja w zastępczym opakowaniu, która jest jednak nowa i identyczna jak obiektyw w oryginalnym pudełku.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kompaktowy i lekki obiektyw o uniwersalnej ogniskowej, zapewniający światłosiłę f/2.5. Wykorzystuje cichy, precyzyjny i szybko działający silnik AF STM. Zaawansowana konstrukcja optyczna, w której skład wchodzą 1 soczewka ED, 3 elementy o wysokim indeksie dyfrakcji oraz jedna soczewka asferyczna gwarantuje wysokiej jakości obrazy.
Promocja
Wyprzedaż
Obiektyw Panasonic LEICA DG SUMMILUX 25-50mm F1.7 ASPH (H-X2550)
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: Micro 4/3
Uniwersalny zoom o jasności f/1.7 i krótkim dystansie ostrzenia. Należy do serii DG i został opracowany przy współpracy z Leica. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Uszczelniona konstrukcja zapewnia odporność na działanie kurzu, pyłu i wilgoci.
Obiektyw o klasycznej, standardowej ogniskowej 50 mm i dużej światło sile f/1.8. Dzięki tym parametrom zapewnia wszechstronne zastosowanie - także w wideo. Posiada uszczelnioną obudowę, która zapewnia odporność na działanie pyłu, kurzu, wilgoci i mrozu. Wersja OEM.
Jasny obiektyw f/1.8 do fotografii krajobrazowej, astro, wnętrzarskiej i architektury z 4 soczewkami ED i 3 soczewkami asferycznymi. Posiada powłokę wielowarstwową HD Nano, elektroniczną przysłonę i wewnętrzne ogniskowanie. Silnik STM zapewnia precyzyjne, ciche i szybkie ostrzenie, co sprawia, że obiektyw ten świetnie sprawdzi się podczas filmowania.
Viltrox AF 27 mm f/1.2 Sony E to obiektyw o ogniskowej 27 mm, który z matrycą APS-C daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 40 mm dla matrycy pełnoklatkowej. Dzięki temu staje się obiektywem zapewniającym pole widzenia zbliżone do standardowej ogniskowej, co sprawia, że jest niezwykle uniwersalnym narzędziem. Zastosowano w nim wysokiej jakości, zaawansowaną optykę, która obejmuje 5 soczewek HR, 2 elementy ED i wielowarstwowe powłoki Nano HD. Cichy silnik AF STM pozwala na używanie tego obiektywu także podczas filmowania.
Manualny obiektyw dla portrecistów, którym zapewnia zdumiewającą światło siłę f/0.95 i ogniskową 50 mm. Dodatkowo posiada 13-listkową przysłonę, która zapewnia naturalnie i subtelnie wyglądający efekt bokeh.
Viltrox AF 56 mm f/1.7 oferuje z matrycą APS-C kąt widzenia odpowiadający ok. 90 mm dla formatu pełnoklatkowego, co w połączeniu z jasnością f/1.7 daje świetne narzędzie do fotografii portretowej. Silnik AF STM sprawia, że obiektyw ten doskonale nadaje się także do filmowania. Kompaktowa i lekka konstrukcja zapewniają mobilne gabaryty bezlusterkowca.
Lekki i poręczny teleobiektyw typu zoom dedykowany do aparatów systemu micro 4/3. Sprawdzi się w fotografii portretowej, sportowej, przyrodniczej czy podróżniczej. Wbudowana stabilizacja ułatwi fotografowanie w słabym oświetleniu oraz filmowanie.
Viltrox AF 20 mm f/2.8 Nikon Z to szerokokątny obiektyw, który świetnie sprawdzi się w trakcie fotografowania i filmowania krajobrazów czy scenerii miejskich. Może współpracować z aparatami z matrycami pełnoklatkowymi. Jego waga wynosi zaledwie 152 g. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 18 cm.
Obiektyw o ogniskowej 27 mm, który z matrycą APS-C daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 40 mm dla matrycy pełnoklatkowej. Dzięki temu staje się obiektywem zapewniającym pole widzenia zbliżone do standardowej ogniskowej, co sprawia, że jest niezwykle uniwersalnym narzędziem. Zastosowano w nim wysokiej jakości, zaawansowaną optykę, która obejmuje 5 soczewek HR, 2 elementy ED i wielowarstwowe powłoki Nano HD. Cichy silnik AF STM pozwala na używanie tego obiektywu także podczas filmowania.
Viltrox AF 56 mm f/1.7 oferuje z matrycą APS-C kąt widzenia odpowiadający ok. 90 mm dla formatu pełnoklatkowego, co w połączeniu z jasnością f/1.7 daje świetne narzędzie do fotografii portretowej. Silnik AF STM sprawia, że obiektyw ten doskonale nadaje się także do filmowania. Kompaktowa i lekka konstrukcja zapewniają mobilne gabaryty bezlusterkowca.
Viltrox AF 85mm F1.8 II Nikon Z to druga odsłona uznanego przez użytkowników obiektywu portretowego. Wyróżnia się metalową konstrukcją, która gwarantuje wytrzymałość i pewność w trakcie pracy z modelami. Co więcej metalowa jest także osłona przeciwsłoneczna. Dzięki dużemu otworowi przysłony i jej 9-listkowej konstrukcji obiektyw gwarantuje świetny efekt bokeh, który jest tak pożądany przez portrecistów.
Manualny obiektyw do makrofotografii o ogniskowej zapewniającej krótkie tele. Oferuje skalę odwzorowania 1:1 i minimalny dystans ostrzenia 17,5 cm. Na obudowie znajdują się skala odległości ogniskowania i głębi ostrości.
Szerokokątny obiektyw o jasności f/1.7 z funkcją makro, który spełnia rygorystyczne standardy Leica. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 9,5 cm. Oferuje kompaktową budowę i uszczelnioną konstrukcję odporną na działanie niskich temperatur, kurzu i wilgoci. Sprawdzi się także świetnie podczas filmowania.
Standardowy obiektyw o ogniskowej 25 mm (odpowiednik 50 mm dla matryc pełnoklatkowych) znakomicie sprawdzający się w niemal każdym rodzaju fotografii. Kąt widzenia obiektywu jest zbliżony do kąt widzenia ludzkiego oka przez co daje bardzo naturalna perspektywę. Obiektyw obsługuje wymianę sygnałów cyfrowych z wysoką prędkością 240 klatek na sekundę. Dzięki temu współpracuje z szybką i precyzyjną technologią autofokusu Depth From Defocus aparatu LUMIX G.
LUMIX G VARIO 100-300 mm f/4.0-5.6 II POWER O.I.S. to uniwersalny teleobiektyw typu zoom o bardzo długich ogniskowych i kompaktowych wymiarach. Łączy duże przybliżenie z mobilnością dzięki czemu doskonale sprawdzi się w fotografii podróżniczej, sportowej czy przyrodniczej. Wbudowana stabilizacja ułatwia fotografowanie bez konieczności użycia statywu. Solidna uszczelniana obudowa sprawdzi się w terenie, nawet w trudnych warunkach atmosferycznych.
Panasonic Lumix 24-70 mm f/2.8 to znakomite narzędzie każdego fotoreportera. Dzięki połączeniu uniwersalnego zakresu ogniskowych i dużej światło siły sprawdzi się każdych warunkach. Możesz dzięki niemu zrealizować fotoreportaż, fotografię ślubną, fotografię krajobrazową, uliczną czy portretową. Ogranicza Cię jedynie Twoja wyobraźnia. Obiektyw wykorzystuje system podwójnego ustawiania ostrości oparty o silnik liniowy i krokowy. Sprawdzi się także doskonale podczas filmowania, dzięki cichej pracy i płynnej zmianie przysłony.
LUMIX S 35 mm f/1.8 to stałoogniskowy obiektyw szerokokątny firmy Panasonic. Sprawdzi się idealnie w rękach fotografów portretowych oraz reportażowych, ale możesz go wykorzystać w każdej sytuacji. Niska wartość przysłony f/1.8 oraz stała wartość ogniskowej wynosząca 35 mm gwarantują Ci doskonałą jakość obrazu i magiczny efekt bokeh. Natomiast 3 soczewki asferyczne oraz 3 soczewki ED niwelują aberracje oraz gwarantują niezwykłą rozdzielczość. Obiektyw odporny jest na pył oraz zachlapania i niskie temperatury.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.