Obiektywy do bezlusterkowców (7Artisans, Panasonic)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw należący do linii S, który oferuje jasność f/1.8. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania dzięki skutecznemu zminimalizowaniu efektu oddychania, płynnej przysłonie i cichemu silnikowi AF. Umożliwia filmowanie w jakości 4K. Posiada konstrukcję odporną na działanie pyłu, kurzu i wilgoci.
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy obiektyw o jasności f/1.8, który wyróżnia się znakomitą jakością optyczną. W obiektywie tym zastosowano 3 soczewki asferyczne, 1 soczewkę UED i 3 soczewki ED, co pozwoliło na znaczne ograniczenie aberracji. Sprawdzi się świetnie zarówno podczas filmowania, jak i fotografowania.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Standardowy obiektyw zoom do pełnoklatkowych, bezlusterkowych aparatów Panasonic Lumix z mocowaniem L. Doskonale sprawdzi się w codziennej fotografii dzięki swojej wszechstronnej ogniskowej 24-105 mm. Posiada funkcję makro z odwzorowaniem obrazu 1:2 i krótkim dystansem ostrzenia 30 cm. Okrągła 9-listkowa przysłona pomaga stworzyć atrakcyjny efekt bokeh. Wyposażony w 5-osiową stabilizację umożliwi fotografowanie w kiepskich warunkach oświetleniowych oraz nagrywanie stabilnych filmów 4K. Wyprodukowany we współpracy z firmą Leica jest gwarantem najwyższej jakości obrazu.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Panasonic LUMIX S 28-200 f/4-7.1 Macro O.I.S. to jeden z najmniejszych i najlżejszych tego typu zoomów. Oferuje optyczną stabilizację obrazu O.I.S. i funkcję makro zapewniającą maksymalne powiększenie 0,5x. Układ optyczny obejmuje 1 soczewkę asferyczną, 4 soczewki ED i 1 soczewkę UHR, które dają znakomitą jakość obrazu w całym zakresie zoomu. Model ten doskonale sprawdza się także w czasie filmowania.
PANASONIC LUMIX S PRO 70-200 MM F/2.8 O.I.S. powstał z myślą o profesjonalnym zastosowaniu i pracy w trudnych warunkach. W połączeniu z zakresem ogniskowych tele i światło siłą f/2.8 stanowi doskonałe narzędzie do fotografii przyrodniczej czy sportowej. Wykorzystuje system podwójnego ustawiania ostrości, który ogranicza aberracje optyczne, gwarantują doskonałą szczegółowość obrazów w każdej odległości. Co więcej instrument ten oferuje stabilizację Dual I.S. działająca w 5 osiach, która jest w stanie zaoferować 7 stopni stabilizacji. To gwarancja zawsze ostrych kadrów, nawet przy najbardzej dynamicznych scenach. PANASONIC LUMIX S PRO 70-200 MM F/2.8 O.I.S. jest zgodny ze standardami Leica - producenta, który jak mało który wysoko zawiesza poprzeczkę dla sprzętu fotograficznego.
Obiektyw typu rybie oko zapewniający charakterystyczne zniekształcenia perspektywy, które pozwalają na kreatywną ekspresję. Oferuje kąt widzenia równy 178 stopni i jasność f/2.8. Jego konstrukcja optyczna składa się z 11 elementów w 8 grupach, w tym z elementu Hoya o ultra niskiej dyspersji. Minimalny dystans ostrzenia to tylko 17cm.
Obiektyw typu rybie oko zapewniający charakterystyczne zniekształcenia perspektywy, które pozwalają na kreatywną ekspresję. Oferuje kąt widzenia równy 178 stopni i jasność f/2.8. Jego konstrukcja optyczna składa się z 11 elementów w 8 grupach, w tym z elementu Hoya o ultraniskiej dyspersji. Minimalny dystans ostrzenia to tylko 17cm.
Obiektyw typu rybie oko zapewniający charakterystyczne zniekształcenia perspektywy, które pozwalają na kreatywną ekspresję. Oferuje kąt widzenia równy 178 stopni i jasność f/2.8. Jego konstrukcja optyczna składa się z 11 elementów w 8 grupach, w tym z elementu Hoya o ultraniskiej dyspersji. Minimalny dystans ostrzenia to tylko 17cm.
Wyrafinowany, ultra-szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/2.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Fujifilm z bagnetem X.
Wyrafinowany, ultra-szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/2.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Panasonic i Olympus w systemie Micro 4/3
Wyrafinowany, ultra-szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/2.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Sony z bagnetem E.
Wyjątkowo jasny obiektyw f/0.95, który doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, portretowej, ulicznej czy reportażu. Wykorzystuje 3 elementy o ultraniskiej dyspersji i 13-listkową przysłonę. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 25 cm.
Wyjątkowo jasny obiektyw f/0.95, który doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, portretowej, ulicznej czy reportażu. Wykorzystuje 3 elementy o ultraniskiej dyspersji i 13-listkową przysłonę. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 25 cm.
Wyjątkowo jasny obiektyw f/0.95, który doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, portretowej, ulicznej czy reportażu. Wykorzystuje 3 elementy o ultraniskiej dyspersji i 13-listkową przysłonę. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 25 cm.
Wyjątkowo jasny obiektyw f/0.95, który doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, portretowej, ulicznej czy reportażu. Wykorzystuje 3 elementy o ultraniskiej dyspersji i 13-listkową przysłonę. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 25 cm.
Wyjątkowo jasny obiektyw f/0.95, który doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, portretowej, ulicznej czy reportażu. Wykorzystuje 3 elementy o ultraniskiej dyspersji i 13-listkową przysłonę. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 25 cm.
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Canon z bagnetem EF-M.
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Fujifilm z bagnetem X.
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Fujifilm z bagnetem X.
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Panasonic i Olympus w systemie Micro 4/3.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.