- Cyfrowe.pl
- Zasady sprzedaży: Dostawa - Czas dostawy
Zasady sprzedaży
- Zamówienia
- Płatność
- Dostawa
- Gwarancja i zwroty
- O cyfrowe.pl
Czas dostawy
Czas dostawy zależy od wybranego sposobu dostawy. Poniżej podajemy orientacyjne przedziały czasowe.
O maksymalnym czasie realizacji zamówienia (czyli czasie, w którym zobowiązujemy się wysłać towar) informujemy podczas składania zamówienia w naszym sklepie, przed ostatecznym potwierdzeniem zakupu. Podanie takiego czasu jest wymagane przepisami prawa.
Dostawa firmą kurierską
W przypadku 97% nadawanych przesyłek czas dostawy to 1 dzień roboczy. Oznacza to, że kurier będzie próbował dostarczyć zamówienie na drugi dzień roboczy po dniu, w którym nadaliśmy przesyłkę.
Pozostałe 3% to przypadki kiedy firma kurierska nie wywiąże się należycie ze swoich obowiązków na skutek różnych przyczyn - np. awaria samochodu dostawczego, potężne korki na drogach, ciężkie warunki atmosferyczne, wypadki, niedopatrzenia czy błędy ludzkie, a także brak obecności adresata pod adresem dostawy.
Warto sprawdzać stan realizacji dostawy na stronie internetowej firmy kurierskiej. Podając uzyskany od nas numer przesyłki, możecie Państwo uzyskać więcej informacji o przesyłce. Dodatkowych informacji udzieli dyspozytor w firmie kurierskiej, podczas kontaktu telefonicznego.
Monitorowanie w DPD: www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke
Monitorowanie w UPS: www.ups.com/WebTracking
Monitorowanie w Kurier InPost: www.inpost.pl/sledzenie-przesylek
Dostawa Pocztą Polską
W przypadku większości przesyłek czas dostawy to od 2 do 7 dni. Czasami zdarzają się przypadki znacznych opóźnień w dostawach.
Poczta udostępniła narzędzie informatyczne do monitorowania paczek: www.sledzenie.poczta-polska.pl, które może być przydatne dla naszych Klientów.
Dostawa do Paczkomatu
Przesyłki do Paczkomatów nadajemy w każdy dzień roboczy. W wielu przypadkach przesyłka jest do odbioru już następnego dnia roboczego, choć firma Inpost zastrzega sobie termin 2 dni roboczych.
Istnieje możliwość wysyłki do Paczkomatu z odbiorem w sobotę lub niedzielę. Do tej usługi kwalifikują się przesyłki nadane w piątek i dodatkowo opłacone za tę usługę. Jest to usługa dodatkowa oferowana przez Inpost Paczkomaty i jest płatna.
Monitorowanie w InPost: www.inpost.pl/sledzenie-przesylek
Dostawa do naszego salonu stacjonarnego
Nasze salony stacjonarne w innych miastach niż Gdańsk zaopatrujemy raz dziennie za pośrednictwem kuriera. Do salonu w Gdańsku dowozimy towary 2 razy dziennie własnym transportem.
Towary niedostępne w danym momencie w salonie stacjonarnym, ale zamówione do 13:30, zostaną sprowadzone do salonu na następny dzień roboczy (o ile mamy ten towar w magazynie wysyłkowym). Gdy towar trafi do sklepu wyślemy zaproszenie do jego odbioru (e-mailem i/lub sms-em).
Dlaczego warto kupować w Cyfrowe.pl?
-
Ponad 20 lat doświadczenia
Ponad 20 lat na rynku, ponad 600 tys. zamówień, 97% zadowolonych Klientów – taki wynik zobowiązuje. Zaufaj faktom i wybierz Cyfrowe.pl!
-
54 pasjonatów w zespole
54 pasjonatów fotografii i filmowania, w sumie blisko 500 lat doświadczenia! Ponad 300 filmów edukacyjnych na YouTube, 1000 poradników na blogu firmowym!
-
Ponad 23 tysiące produktów
Ponad 23 tys. produktów prawie 400 marek, dostępnych w jednym miejscu. Sprzęt dla początkujących oraz unikalne pozycje dla profesjonalistów. Nie znalazłeś interesującego Cię produktu? Skontaktuj się z nami, zamówimy go specjalnie dla Ciebie!
-
97% pozytywnych opinii
Bezpieczeństwo potwierdzone opiniami klientów:
97% pozytywnych opinii w Google,
5/5 gwiazdek w Ceneo,
4.2/5 gwiazdek w Trusted Shops,
97% pozytywnych opinii na Cyfrowe.pl
Newsletter
Co 2 tygodnie nowości, promocje i specjalne rabaty. Zobacz
Zbieraj punkty za zakupy i zadania w Cyfrowe.pl, wymieniaj na nagrody, zyskuj dedykowane zniżki! Dołącz do programu